Klacht Cowboysbelt.com: Hengsel is van mijn super mooie cowboysbelt is ook stuk gegaan na 1 x dragen.

Willine

Na 1 x dragen aan het lange hendel ging het metalen bevestiging stukje kapot. Ik ben hier mee terug gegaan, in de winkel in Den Haag hebben ze het hengsel opnieuw vastgemaakt. Maar dit bleek van korte duur. Het hengsel brak weer en dit x Rolde het bevestiging stukje weg. Heel erg balen! Nu kan ik het lange hendel niet meer gebruiken en dat is wel heel erg zonde van zo'n dure tas; € 159,- .

Omdat het opnieuw bevestigen van de beugel niet werkt, zou ik graag een nieuw hengsel ontvangen. Zodat ik mijn super mooie tas waar ik heel blij mee was weer gewoon kan gebruiken.

Cowboysbelt.com
    Goedemorgen,

Vervelend te lezen dat uw tas mankementen vertoond.
    Helaas hebben wij deze hengsels niet meer, maar we hebben wel losse haken.
    U kunt met het hengsel terug gaan naar de winkel. Zij kunnen het hengsel naar ons opsturen en wij zullen er dan een nieuwe haak aan monteren.

Cowboysbelt BV
    Manja Nieuwland
    Willine
    Beste Manja,

Het is vervelend om vanuit mijn woonplaats hoek van Holland weer naar Den Haag te reizen. Dit kost best veel tijd en kost toch ook weer minimaal €10,- met parkeerkosten. Kan er anders een losse haak opgestuurd worden naar mij woonadres. Dan kan ik hem er zelf weer opzetten. Mits het schroefje en schroefdraad goed is van de haak. Alvast bedankt!

Willine de Bruin
    Cowboysbelt.com
    Hallo Willine,

Ik kan je inderdaad ook een nieuwe haak toesturen. Dit is dan een complete haak. Deze dient er dan door bijvoorbeeld een schoenmaker aangezet te worden.
    Zou je ons een foto en je adres willen mailen? Dan ga ik de juiste haak naar je opsturen.
    Je mag dit mailen naar info@amsterdamcowboys.com

Manja Nieuwland
    Cowboysbelt BV

Ook een klacht indienen over Cowboysbelt.com?