Klacht Cowboysbelt.com: Tas cowboysbag stuk gegaan

Klachtnummer
# 125891
Gebruiker
Yvonne
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een tas van Cowboysbag label gekocht. Deze tas is welgeteld 3 keer gebruikt en toen is een van de hangers van het hengsel gebroken, terwijl ik de tas had omhangen (de tas was niet te zwaar volgestopt o.i.d.).
Ik had gezien de prijs een heel andere kwaliteit verwacht en ik was dan ook stomverbaasd!
Ik ben met de tas terug gegaan naar het boetiekje waar ik de tas heb gekocht maar die hebben onlangs het contract met Cowboysbag opgezegd. Vervolgens heb ik contact gezocht met Cowboyslabel (via de mail) maar dusver nog geen reactie. Om die reden meld ik mijn klacht nu hier.

Gewenste oplossing

Ik zou blij zijn met één van de volgende opties:
-een nette reparatie van de tas
-tas omruilen
-geld terug (Prijs tas = €89,-)

1 reactie

  1. Auteur
    Cowboysbelt.com
    Datum
    Goedemorgen mevrouw Verstappen,

    Mijn excuses voor onze late reactie, maar wij hadden niet begrepen dat u de klacht ook hier gemeld had.

    Klopt het dat deze klacht nu opgelost is??
    Volgens mijn gegevens hebben wij een nieuwe schouderband naar u opgestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    Manja Nieuwland
    Cowboysbelt BV

Ook een klacht indienen over Cowboysbelt.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen