Klacht Coyote: 50 euro abonnementsgeld kwijt, support houd je aan het lijntje tot je opgeeft

Klachtnummer
# 62142
Gebruiker
Steve De Coen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 5 maand geleden een jaarabonnement gekocht voor 50 euro om de app van coyote te kunnen gebruiken.
Na 3 maand heb ik een nieuwe iPhone gekocht, de App was onbruikbaar geworden.
Ik dacht dat dit snel opgelost zou worden door contact te nemen met support.
Ondertussen zijn we 10 weken verder, support vroeg een herstelcode of abonnement nummer dat ik nooit ontvangen heb. Support vroeg naar het betalingsbewijs, dat ik 7 keer opnieuw heb verzonden (bewijs van Appstore betaling), dit is volgens hun geen bewijs?
Nu gaf ik 1 week geleden op en kocht ik gewoon een nieuw abonnement voor een jaar, krijg ik een mail met een LEGE herstelcode ! Met andere woorden, als mijn iPhone het begeeft binnen het jaar ben ik weer mijn abonnement kwijt. Dit heb ik dan ook gemeld aan coyotesystems , ik zie dat de mail gelezen is 2 dagen geleden, maar helaas geen reactie.
De Support is van de slechtste soort, klanten aan het lijntje houden tot ze opgeven.
rotslechte service en een klacht waard!

De oplossing

Terugbetaling abonnementsgeld en herstelcode voor mijn nieuw abonnement

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Coyote hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties