Klacht Crawford Assa Abloy: veel te hoge rekening voor het vervangen van een spiraalkabel

Klachtnummer
# 58567
Gebruiker
van der Wal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een onderhoudscontract met deze firma, er zou binnen 24 uur een storing verholpen worden. Laat de storing nu op vrijdag 16.45 uur zijn. De monteur heeft een half uur gewerkt. Crawford rond de arbeidstijd altijd af op 1 uur. Verder berekenen ze voorrijkosten avond/zat van € 190,86 en arbeidsuren avond/zat 143,50. De monteur heeft een luchtschakelaar vervangen getest, maar de poort ging niet dicht. De monteur heeft toen de spiraalkabel vervangen en de poort ging dicht.
De oude luchtschakelaar werd niet terug geplaatst.
De spiraalkabel is niet anders dan de stroomtoevoer en die kost € 162,20.
Ik kreeg een rekening met een totaalbedrag van € 786,94.
Ik heb deze rekening direct betwist, maar crawford beroept zich op hun algemene voorwaarden.

De oplossing

Ik zou het waarderen als de consumentenbond kan uitzoeken of Crawford zijn klanten bedriegt met vervanging van materialen, en veel te hoge voorrijkosten en arbeidsuren berekend.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crawford Assa Abloy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?