Klacht Create2Fit: respectloos

# 111919
jimmy

Stofzuiger ter reparatie aangeboden.
Bij teruggave bleek de klacht nog precies hetzelfde te zijn.
Contact opgenomen en de stofzuiger zou worden opgehaald.
Mailtje gekregen met tijdstip, maar niemand komen opdagen.
Een dag later zijn ze wel aan de deur geweest, maar niemand thuis.
Ze zouden de volgende dag komen ophalen. Niemand geweest.
Gebeld, maar er kwam niets anders dan excuses voor 2 dagen voor noppes thuis te blijven.
Waardeloze communicatie totaal niet afgestemd op hun vervoerder.
Uiteindelijk maar zelf het pakket naar het postkantoor gebracht.
Ben benieuwd of de stofzuiger het doet straks!!!

een fatsoenlijk werkend apparaat, waarbij ik geen beroep hoef te doen op hun "service"

Create2Fit
    Geachte heer Moes, Zeer vervelend om te moeten vernemen dat de stofzuiger na reparatie nog steeds niet naar behoren werkt.De stofzuiger zal opnieuw naar ons retour moeten komen voor reparatie.
    Uit uw bericht begrijp ik dat u deze rechtstreeks heeft aangemeld op onze website naar de fabrikant voor het afhalen, waarbij dit twee maal niet is gelukt.Graag zouden wij de stofzuiger alsnog bij u willen afhalen en hiervoor vanuit ons een afhaalopdracht willen inzetten. ( dit is eventueel ook mogelijk in de avond)
    De eerste mogelijkheid voor afhalen is momenteel 03-06-2015, wanneer u wenst dat wij deze dag af moeten halen verzoeken wij u om ons rechtstreeks een bericht te sturen naar: klachten@create2fit.com o.v.v. COR-6576412In afwachting op uw reactie.Met vriendelijke groet, K. ter Heide
    jimmy
    De klachtafhandeling is een bevestiging van de slechte communicatie bij het bedrijf.
    Ze komen met een voorstel, terwijl een andere collega al de zaak in behandeling heeft genomen.

jimmy

Ook een klacht indienen over Create2Fit?