Klacht Credifin: Credifin weigert om een verkeerde betaling terug te storten.

KlantQ

In Januari 2019 heeft Credifin via email en sms binnen zelfde dag meerdere betalingsaanzoek naar me gestuurd, ik heb per ongeluk een factuur double betaald, bij de tweede betaling heb ik een verkeerde dossiernummer als omschrijving vermeld (een cijfer verkeerd getypt), ik heb meerdere keren telefonische contact opgenomen met Credifin om te vragen om ze het bedrag terug kunnen storten, ik kreeg elke keer het antwoord dat het een lastige issue is omdat het hun "niet uitmaakt waar het geld vandaan komt".

Hoewel er maar een factuur aan mij naam is gelinkt en ze twee maal dit bedrag hebben ontvangen, kunnen ze niet beloven dat het geld terug gestort kan worden.

Als het echt zo is, is er een onacceptabele BUG in de proces van Credifin. Ik begrijp wel dat het mijn eigen fout is dat de betaling twee keer is uitgevoerd, maar gezien dat alles nog in hun systeem terug te vinden zijn, lijkt het me onredelijk dat Credifin weigert om het geld terug te storten.

Ik wil graag het bedrag dat ik double heb betaald aan Credifin terug krijgen.

Wij vinden dat Credifin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Credifin?