Klacht Credios Incasso: Incasso voor een ander aan mij verstuurd met link voor iDEAL, zonder aanhef/naam in het incassoberic

Annemart

Ik heb een sms bericht van incassobureau credios gekregen voor een bedrag van 170 euro. In de sms werd geen aanhef/naam genoemd. Ik had naar mijn weten geen openstaande facturen, navraag bij credios leerde dat de factuur op een heel andere naam staat. Hoe ze dan bij mijn telefoonnummer zijn gekomen kon de mw van de helpdesk mij niet zeggen, mogelijk heb ik een nieuw nummer en was dit eerder het nummer van de schuldenaar? Echter ik heb dit nummer al bijna 20 jaar in bezit als mijn telefoonnummer dus dit lijkt me niet waarschijnlijk. Hoe dit misverstand dan ontstaan is kon ze mij niet vertellen. Ik vind het kwalijk, want voor hetzelfde geld had ik het bedrag van 170 euro gewoon betaald. Een dergelijke verwisseling zou niet mogen kunnen.

Ik wil dat er actie ondernomen wordt zodat dergelijke fouten in de toekomst niet opnieuw voorkomen. Erg kwalijke zaak.

Annemart
    Ik heb tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag wil ik dit bericht nogmaals bij u onder de aandacht brengen.

Ook een klacht indienen over Credios Incasso?