Klacht Credios Incasso: Incassokosten bij eerste rekening

CT

Van credios kreeg ik een rekening van de tandarts (€21,29) met daarbij meteen incassokosten (€40). Ik heb meteen de oorspronkelijke kosten overgemaakt en bezwaar gemaakt tegen de incassokosten aangezien ik geen nota heb ontvangen en nooit een 14-dagen brief heb ontvangen. Dit heb ik 2 keer duidelijk schriftelijk aangegeven. Bovendien heb ik 2 maal telefonisch contact opgenomen met credios, 2 maal met tandartsenpraktijk Van de Veer, en 1 maal met fa-med om het proberen op te lossen. Na meermaals aandringen en dreigen met rechtsmaatregelen heb ik uiteindelijk alsnog de incassokosten voldaan, dit enkel om verdere problemen te voorkomen. Ik zou mijn adreswijziging niet hebben doorgegeven maar feit blijft dat ik niet in de gelegenheid ben voorzien de oorspronkelijke nota alsnog kosteloos te voorzien, zoals per 1 juli 2012 wettelijk verplicht (Wet normering buitengerechtelijke incassokosten). Ik kan de schriftelijke correspondentie hierover desgewenst overleggen.

Graag ontvang ik de incassokosten €40,- met de bijkomende rente €0,26 teruggestort op mijn rekening als blijk van het feit dat ik in mijn recht sta.

Ook een klacht indienen over Credios Incasso?