Klacht Credios Incasso: Te hooge incasso kosten Credios

sad Niet opgelost
GZ

Famed rekening te laat betaald €.21.- rest bedrag door ziektekosten verz betaald.. Hoe hoog de totale rekening was is mij niet bekend gemaakt.
Krijg incasso kosten rekening van Credios van €.40.-
Heb te laat betaald dus extra kosten zouden terrecht zijn maar geen €.40.- voor te late betaling van €.21.- Jufrouw aan de telefoon bij Credios; €.40.- is wettelijk percentage over hoofdsom !! Hoezo, €.40.- is bijna 200% van €.21.-Hoofd bestanddeel van totale rekening is betaald door ziekte kosten verz. uitstaand/nog niet of (in dit geval) te laat betaald is €.21.- Ik zie een uitgemolken verdien, of eigenlijk GRAAI patroon en vraag me af of eea een juridische toets zou doorstaan.
Nogmaals;mijn verantwoordelijkheid is het te laat betalen van €.21.- als rest betaling van totale behandel kosten, betaald door de ziektekosten verz. en niet de hoofdsom.

Aanpassing van incasso kosten gebaseerd op te late betaling van €.21.- en niet "de"hoofdsom.

GZ
Geen, slechts een juridische dooddoener waarschijnlijk onderbouwd, blijft mijn probleem dat op een door mij te voldoen bedrag van€. 21.- zijnde het door de ziektekosten verzekering niet vergoedde deel, €. 40.- boete betaald moest worden. Het boete bedrag wordt dus berekend over de totale som. Aangenomen mag worden dat de onderbouwing van het boete bedrag correct is volgens een of ander wettelijk besluit zoals door credios word aangevoerd. Ik vind echter dat (door vergoeding door ziekte kosten verz.) de verhoudingen zoek zijn. Met andere woorden zakkenvullers en dieven. Met vriendelijke groet, Gerrit A. van Ziel

Ook een klacht indienen over Credios Incasso?