Klacht Crematie 1200: Afhandeling na crematie onvoldoende

Klachtnummer
# 421950
Gebruiker
J. te Spenke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De uitvaart op zich is uitstekend afgehandeld. Echter: de urn met as - die het eerste half jaar gratis wordt bewaard - zou binnen het halve jaar worden bezorgd, maar dat is niet gebeurd. Daardoor kregen we - na dit halve jaar - een rekening voor bewaarkosten voor het 2e halfjaar. Ondanks duidelijke afspraken over deze kosten - die betaald zouden worden door Crematie 1200 - kwam er een reminder van Crematorium Amersfoort dat de kosten nog niet betaald waren. Crematie 1200 laat niets van zich horen terwijl we toch herhaaldelijk hebben gebeld en gemaild en er nu "verdergaande invorderingsmaatregelen" staan te wachten.

De oplossing

Zoals afgesproken de openstaande factuur van "Crematorium en Begraafplaatsen Amersfoort" voldoen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crematie 1200 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Crematie 1200?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen