Klacht Creme de la Creme: Antieke tafel verpest

EllyH

Mijn moeder heeft V ia meubelstoffeer bedrijf crème de la crème in Purmerend een 19de eeuwse tafel laten restaureren. Iemand van het bedrijf is langs geweest. Mijn moeder heeft nog een dergelijke tafel. Deze liet ze als voorbeeld zien, waarbij ze benoemde dat ze hem in echt leer met een gouden biesje opnieuw wilde laten bekleden. Dit was allemaal geen probleem en zou voor 750 € gedaan kunnen worden. Mijn moeder zou een offerte toegestuurd krijgen. De offerte kwam niet, ondanks dat mijn moeder hier wel achteraan heeft gebeld. Toen men de tafel kwam ophalen heeft ze nogmaals gevraagd om de offerte, deze kwam echter niet. 1 1/2 week later kwam de tafel terug. Er was een boardplaat bekleed met skaileer op de tafel geplakt, waardoor het blad daar een halve centimeter hoger was dan de rand van het blad. Er was geen gouden biesje omheen gezet, en ook was het geen echt leer. Bedrijf ontkent de afspraak, een offere is er niet en de tafel is verpest.

Een gerestaureerde tafel zoals oorspronkelijk afgesproken , dus in leer met een gouden biesje en gelijk met de rest van het tafelblad, en niet een halve centimeter hoger, of anders tafel terug in de oorspronkelijke staat met restitutie van geld.

Wij vinden dat Creme de la Creme hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!