Klacht Creme de la Creme: beschadiging bank in plaats van renovatie

Stefanie

Wij hebben onze leren bankkussen laten reinigen en opknappen door 'crème de la crème'. Er zaten veel vlekken in wat er met schoonmaakmiddelen niet meer uitging. Na hun bezoek en een mondelinge prijsafspraak hebben ze de 4 kussens zijn opgehaald en de week erop werden ze teruggebracht met de mededeling dat er een andere kleur beschermlaag op zat die vanzelf bij zou trekken. Van tevoren was gevraagd of we het geld contact wilden verrekenen om hoge kosten voor hen te voorkomen. We hebben dus helemaal geen factuur of bewijs van betaling. Na een dagen begon de laag af te bladderen. We hebben hierover gebeld, waarop werd gezegd dat de laag niet was ingetrokken. Ze zouden de kussens opnieuw komen halen en het in orde maken.
Hierna zijn ze niet meer komen opdagen. Helaas zien we inmiddels onder de laag (waarschijnlijk gewoon verf) dat de vlekken er gewoon nog inzitten. Daarnaast is het leer erg beschadigd door het bedrijf.

geld terug en schadevergoeding voor beschadiging van het leer

Wij vinden dat Creme de la Creme hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!