Klacht Creme de la Creme: Slording werk afgeleverd

Famliesker

Mijn grootouders hebben hun stoel laten stofferen voor een bedrag van 700euro bij creme de la creme. Toen de stoel werd geleverd zagen ze dat er vlekken in de stof zaten onder aan de stoel zaten er allemaal gaatjes in de stof.
Hun hebben gebeld naar het bedrijf dat ze niet tevreden waren, met veel moeite is de stoel opgehaald en 3 weken weggeweest, gister 19 april is de stoel weer terug gebracht.
Er is helemaal niks aan de stoel gedaan de vlekken in de stof zitten er nog steeds in, mijn grootouders hebben ook in die 3 weken vaker contact gezocht met hem bedrijf want hun wouden weten wat er met de stoel ging gebeuren ze zijn niet bepaald vriendelijk te woord gestaan.
Ik heb zelf gister ook voor mijn grootouders gebeld naar het bedrijf, en ik ben heel erg onbeschoft te woord gestaan, totaal niet vriendelijk die gene was niet bereid om een oplossing te vinden mijn grootouders moeten niet zeuren, en de man die ik sprak wou mij niet meer te woord staan.

Mijn grootouders willen graag hun geld terug, of in iedergeval een juiste mooie goed gezetten stof op de stoel.

Wij vinden dat Creme de la Creme hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!