Klacht Creon Kozijnen: Door de onvolledigheid van informatie vanuit Creon zit ik nu met een betaalde plisse hordeur waar ik

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 564868
Gebruiker
Victor Strik
Datum
0 reacties

Details

Klacht



Door te weinig informatie te verstrekken op de website of tijdens het bestelproces over afmetingen van de plisse hordeur voor een schuifpui past de hor niet. Dat wil zeggen, hij past perfect, maar de schuifpui kan niet meer dicht....Gevraagd om restitutie van het aankoop bedrag, maar dat wordt geweigerd. Indien meer informatie bekend zou zijn, bijvoorbeeld dikte cassette of alleen geschikt voor buitenschuivend, had ik deze bestelling nooit geplaatst.

Gewenste oplossing

Graag restitutie van het aankoop bedrag. Wat ik blijkbaar nodig heb, schijnt Creon niet te kunnen leveren.
Geboden oplossing
De oplossing zou bestaan uit het kozijn aanpassen…🙃
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Creon Kozijnen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Creon Kozijnen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen