Klacht Crespo Benelux: misleidende reclame

Jos Homringhausen

Op 3-aug zijn we bij de Wit geweest
onze campingstoelen hebben een tijdje in de regen gestaan en daar kunnen ze blijkbaar niet tegen
Zowel de zitting als de rugleuning werken als een spons, ze nemen water op en houden dit langdurig vast
We hebben ze eerst leeg moeten drukken en daarna een dag moeten laten drogen in de zon om er weer op te kunnen zitten
Dit lijkt mij niet de bedoeling als ik op de site van Crespo lees dat de stoel een open celstructuur heeft waardoor GEEN vocht wordt vastgehouden

reactie De Wit: verschuilen zich achter Crespo die beweert dat er niks aan de hand is met de stoelen Letterlijk zegt Crespo "Wij hebben gekozen voor een schuimvulling met een maximaal open celstructuur, waardoor vocht zo min mogelijk wordt vastgehouden"

De Wit verschuilt zich wel erg makkelijk achter Crespo, neemt zelf geen verantwoordelijkheid of initiatief
Crespo wil de stoelen niet eens zien/omruilen maar in mijn ogen is hier gewoon sprake een productiefout Het klopt gewoon niet wat er op de site van Crespo staat dus de tekst moet weg of op z'n minst worden aangepast Ook het reclamemateriaal moet worden aangepast
Ik wil de 2 stoelen gewoon kunnen omruilen voor goede exemplaren

Wij vinden dat Crespo Benelux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Crespo Benelux?