Klacht Cresta: Geen of hele slechte bereikbaarheid Klantenservice

Bohmer22

Twee maanden geleden heb ik een CRESTA 7 inch Tablet (CTP829) bij de kijkshop gehaald. Op de kassabon staat een telefoonnummer voor de 24 mnd garantie.
Nu had ik al snel een probleem met mijn tablet. Als ik het telefoonnummer bel krijg ik helemaal geen gehoor.
Op 1 ochtend kreeg ik kort iemand aan de lijn, maar al snel werd de verbinding verbroken.
Via google.nl blijkt dat ereen ander telefoonnummer bekend is. Als ik dat tweede nummer bel, kreeg ik eerst geen gehoor, maar na lang aandringen kreeg ik een man aan de telefoon, hij vertelde niet eens zijn naam, ook niet bedrijf. Ik vroeg of hij van Cresta bv was. Hij zei ja, en dat hij van administratieafdeling was, en dat er maar 1 monteur was, en dat het vakantieperiode was. Hij wilde mij wel doorverbinden. Op mijn vraag wanneer ik het beste kon bellen, kreeg ik heel vaag antwoord: "als je maandag terug wil bellen, dan kan dat, als je dat wil"
Ik voel mij heel erg afgescheept,

Dat Cresta BV mij behoorlijk en normaal antwoord geeft, over hoe mijn klacht afgehandeld kan worden. Ik zou zoals ik bij andere bedrijf heb gehad, graag product willen opsturen, en retour gemaakt terug krijgen.
Ik heb een Tablet gekocht van 99 Euro, en daar is iets met het scherm.

Wij vinden dat Cresta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!