Klacht Crica: Verkeerde afmetingen geleverd en dus teveel betaald.

Titus

Met een los kussen van de zitbank ging mijn vrouw naar de Crica met het verzoek om 2 nieuwe schuimrubber kussens te maken. De bekleding was namelijk afritsbaar en het schuimrubber kon dus eenvoudig vernieuwd worden. Door de Crica zelf te laten opmeten en beoordelen wat voor kwaliteit schuim het moest worden dachten we dat het foutloos zou gaan. Toen mijn vrouw een week later de kussens ophaalde, bleek thuis dat beide kussens ruim 5 cm te dik waren. De oude kussens waren bijna 12 cm dik en de nieuwe 17 cm. Samen kostte ons dit 100 Euro. Toen ik ermee terug ging heeft men de kussens op maat gemaakt, maar over compensatie van de kosten konden we het niet eens worden. We hebben namelijk 30% teveel betaald. Mijn vrouw stond erbij toen de kussens werden opgemeten, dus is zij verantwoordelijk voor de afmetingen zei men. Daarbij worden op maat gemaakte producten niet teruggenomen.
Liefst zou ik de kussens retourneren en het geld terug krijgen, want op deze wijze wens ik geen zaken te doen.

Schuimrubber kussens terugnemen en geld terugbetalen. Een bedrijf dat op deze manier zaken doet gun ik mijn geld niet.

Wij vinden dat Crica hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Crica?