Opgelost door Cristal Cleaning: Dure witte blazer verkleurd

Helmink

Ik heb een aantal dagen geleden mijn witte blazer naar de Crystal Cleaning vestiging in Rosmalen gebracht.
Het was een dure blazer, daarom breng ik deze ook naar de stomerij.
Zojuist wilde ik de blazer ophalen. Bij binnenkomst herkende ik mijn blazer aan de knoopjes, maar viel mij meteen op dat de kleur niet klopte.
Ik heb buiten in het licht gekeken en ook daar was duidelijk dat mijn blazer behoorlijk is verkleurd, van spierwit naar smoezelig beige/rozig.
De meneer die aan het werk was heeft geen excuses aangeboden, schoot direct in de verdediging en begon meteen over verkleuring door de zon. Ik vind het erg makkelijk en buitengewoon onprofessioneel om meteen naar de klant te wijzen. Ik kan 14 dagen wachten op een rapport van een technische dienst, maar volgens deze meneer was mijn jasje niet meer te herstellen, ookal wordt ik in mijn gelijk gesteld. Middels deze weg hoop ik dat mijn klacht wel serieus wordt genomen, anders ga ik andere stappen ondernemen.

Het allerliefste zou ik mijn jasje in oude staat terug ontvangen, en wil ik in ieder geval mijn geld terug.
Als niet nodig is wil ik een schadevergoeding in de vorm van het aankoopbedrag van de blazer.

Cristal Cleaning
    Geachte mevrouw Helmink, wij hebben inmiddels telefonisch overleg met elkaar gehad in verband met de reiniging van uw jasje. We gaan uw reclamatie zo snel als mogelijk onderzoeken om op welke manier dan ook tot een oplossing te komen. Mijn excuses voor de veroorzaakte overlast. Met vriendelijke groet Bas J.M. Bielschowsky
    Helmink
    De kleur van het jasje is gelukkig hersteld. Helaas zijn niet alle vlekken eruit gegaan, hiervoor mag ik nogmaals het jasje laten reinigen.

Helmink

Ook een klacht indienen over Cristal Cleaning?