Wij vinden dat Crosmo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Crosmo: Crosmo proefpakket
Details
Klacht
Ik heb 2 proefpakketten besteld en moest 2x 8,95 verzendkosten betalen. Ik kreeg een maandpakket die ik helemaal niet besteld heb en de proefpakketten nooit ontvangen. Het gaat om de afslankpillen cafeslim en mangoslim. Ik heb geprobeerd te bellen en kost 0,90 cent per minuut je wordt in de wacht gezet en nooit door verbonden. Ik heb mailtjes gestuurd en kreeg in het begin geen antwoord totdat je gaat dreigen met advocaten, dan krijg ineens mailtjes terug. Ze hebben de paketjes nooit terug ontvangen zeggen ze. Ik heb de maandpakketten aangetekend verstuurd. Dan krijg ik een mail dat dit binnen 14 dagen moet zijn. Het was dus ook binnen 14 dagen na ontvangst. Het was namijk 7 dagen na ontvangst. Dan krijg ik een mail met de vraag heb je het naar het juiste adres verstuurd. Ze gebruiken elke keer weer een ander adres. Op de factuur staat Verkeringstraat 24 en op internet Verzekeringstraat 17. Post nl. heeft het nagekeken en moet zijn Verkeringstraat 24.Gewenste oplossing
Ik wil dat ze dit abbonnement stop zetten. Daar heb nooit om gevraagd en ook niet voor getekend. Ik mijn geld terug 2 x 8,95. Ik heb er namelijk niets voor gekregen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.