Wij vinden dat Crosmo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Crosmo: onterechte incasso door Alektum incasso voor Crosmo
Details
Klacht
in juni 2014 proefpakket ontvangen voor 6,95 mangoslim product. Toen 3 maal 24,90 geincasseerd voor slimlime producten, NIets ontvangen. Klacht via Klachtenkompas ingediend in september 2014. Toen 2 maal 24,90 teruggestort gekregen. Nu 10 juli 2015 ontvang ik incassobericht voor 49.80 en 40 euro buitengerechtelijke kosten met rente.Afkomstig van Alektum Incasso BV. Schijnbaar heb ik diverse betalingsverzoeken geneggerd....Gebeld met ene Jan Vlezenbeek die mij onbeschoft benaderd en zegt dat ik beter had moeten lezen en dat ik 2 maanden in gebreke ben gebleven met betaling. Ik moet hem afschriften sturen. Heb verteld dat ik in september hier al een klacht bij klachtenkompas had ingediend. Hij vond dat een belachelijke zaak dat ik een klacht in had gediend. Ik moest gewoon betalen, aldus meneer Vlezenbeek. Dit is een malafide praktijk! Hoe kom ik hier vanaf???
Gewenste oplossing
Alektum BV uit amsterdam Telefoon: 020 4177177 moet deze incasso stopzetten.Is Crosmo hetzelfde bedrijf als Alektum? Hoe kom ik hiervan af??
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.