Klacht Crosmo: onterechte rekening

Klachtnummer
# 147038
Gebruiker
abmven
Datum
0 reacties

Details

Klacht

IK heb een proefpakket ontvangen en krijg nu een rekening voor een volgende zending, maar ik heb een mail gestuurd (met leesbevestiging) dat ik geen verdere producten wil ontvangen. Er word niet op gereageerd.

Gewenste oplossing

Antwoord op mijn mail dat ik opgezegd heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crosmo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Crosmo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen