Klacht Crosmo: Sturen een factuur omdat ik een vervolgverpakking zou hebben besteld

Klachtnummer
# 139111
Gebruiker
Marlon
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij Crosmo BV een proefverpakking Café Slim en Mango slim besteld en de admi kosten betaald. Nadat ik de producten had ontvangen, kreeg ik een factuur aangaande een vervolg verpakking. Ik heb helemaal niet gevraagd om een vervolgverpakking te ontvangen, heb deze ook nooit ontvangen maar wel even een factuur sturen, te gek voor woorden. ik heb ze terug gemaild maar ik kreeg de dag erna weer dezelfde mail, ook daarop heb ik een mail gestuurd echter geen enkele reactie.

Gewenste oplossing

Ik wil geen facturen meer ontvangen over een product dat ik niet heb besteld en heb ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crosmo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Crosmo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen