Klacht Crowncard: aanmaning en deurwaarder crown card

Klachtnummer
# 178045
Gebruiker
crowncard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

LS
Mijn man is in de week van 25 mei geopereerd. Hij is toen een ochtend gebeld door een medewerker van crown card. In zijn beleving heeft hij geen contract afgesloten. Nu heeft hij inmiddels een aanmaning en een deurwaardersbrief van crowncard ontvangen.
Hij heeft nooit gebruikgemaakt van de card.
Hoe te handelen in deze?
Uw reactie tegemoetziend

MvG

mevrouw Plein

De oplossing

wij willen weten hoe te handelen in deze? van het contract af die niet getekend is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crowncard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Crowncard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen