Klacht Crowncard: Crowncard

Klachtnummer
# 180509
Gebruiker
Ingrid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben gebeld door een dame of ik interesse had in de crowncard.
Ik heb gevraagd of ze me informatie konden mailen, want ik was immers niet thuis e kon dan later op mijn gemak terug lezen wat het inhoud. Ik hoefde niks te doen en na 14 dagen zou ik een mail krijgen en daar zou ik dan op kunnen reageren of ik het wel of niet wil.
Mail met de code komt binnen, maar had eigenlijk geen interesse in dus de card niet geactiveerd. Dacht wel dat ik even op de mail moet letten, want dan kan ik het annuleren.
Mail komt met factuur ( die ik echt niet ga betalen) dus stuur ik een mail, dat ik de card niet wil. Nu zeggen ze dat ik te laat ben en dat ik moet betalen. Verschillende mailtjes gestuurd, maar ik kom er niet onderuit zeggen ze. Wat nu te doen?

De oplossing

Van het contract af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crowncard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Crowncard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen