Klacht Crowncard: Ik heb een brief gekregen dat ik 99 € moet betalen

Klachtnummer
# 198137
Gebruiker
Raymond1960
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb van crowncard een laatste aanmaning gehad om 99 € te betalen. De vorige aanmaningen zijn verstuurd naar mijn e mail adres die ik niet meer gebruik. En op naam van mijn partner. Wij hebben de card nooit gezien laat staan gebruikt. Ik google op crown card en zie een zee van klachten. Ik weet. Iet of dit op misleiding ofwel oplichting is. Ik heb verder nog geen stappen ondernomen maar ik ga nu op hun brief reageren.

De oplossing

Ik wens dat crowncard mij niet meer benaderd. Ik heb geen behoefte aan zo een card en ik heb ze nooit gedownload of zelfs maar gezien. Derhalve vindt ik dat ze geen recht hebben op een vergoeding van de card. Ps ik kan aan tonen dat mijn mailbox al maanden vast loopt en dus niet meer gebruik.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crowncard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Crowncard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen