Klacht Crowncard: Kan niet onder mijn abbonnement uit

Klachtnummer
# 187835
Gebruiker
Driekie47
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben een tijdje geleden door Crowncard gebeld. Dit, terwijl we zijn ingeschreven in het Bel-me-niet-register!!!
Ze zouden mij een mailtje sturen. Deze heb ik echter niet ontvangen!!
Nu kreeg ik afgelopen week een mailtje met daarin een factuur van € 99,=.
Nu blijkt dat ik hier niet meer onderuit kan.
Ik heb hierover een mail gestuurd maar tot op heden geen antwoord ontvangen!!!

De oplossing

Ontbinding abbonnement

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crowncard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Crowncard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen