Klacht Crowncard: Laatste aanmaning

Klachtnummer
# 198083
Gebruiker
Andrea
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een hele tijd geleden een vrouw gesproken aan de telefoon, daarmee is een mega miscommunicatie geweest.. ik had begrepen of zei zei (is is al een hele tijd gelden en ik ben zwanger ) maar het kwam er voor mijn idee op neer dat ik vrijblijvend 1 maand of 2 weken lid kon worden en als ik geen reactie gaf zou het stoppen.. hiermee met deze voorwaarden ben ik akoort gegaan.. nu een hele tijd later krijg ik een aanmaning in de brievenbus dat ik €99 moet betalen! Voor iets waar ik nooit gebruik van heb gemaakt en überhaupt niet wist dat dat kon (ik was er van overtuigd dat ik dit niet had)! Ik heb niets laten horen
Ik schijn ook meerdere e-mails te hebben gehad die heb ik nooit ontvangen!!!
Vandaag contact gehad met het bedrijf en werd heel onvriendelijk te woord gestaan mevrouw verweet mij een boel dingen en was heel kattig! Ik moet maar gewoon betalen!!! Dat word er zegt ik ben het hier niet mee eens!!

De oplossing

Iniedergeval een excuus van het bedrijf en her vernietigen van de factuur

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crowncard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Crowncard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen