Wij vinden dat Crowncard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Crowncard: Laatste aanmaning
Details
Klacht
Ik heb een hele tijd geleden een vrouw gesproken aan de telefoon, daarmee is een mega miscommunicatie geweest.. ik had begrepen of zei zei (is is al een hele tijd gelden en ik ben zwanger ) maar het kwam er voor mijn idee op neer dat ik vrijblijvend 1 maand of 2 weken lid kon worden en als ik geen reactie gaf zou het stoppen.. hiermee met deze voorwaarden ben ik akoort gegaan.. nu een hele tijd later krijg ik een aanmaning in de brievenbus dat ik €99 moet betalen! Voor iets waar ik nooit gebruik van heb gemaakt en überhaupt niet wist dat dat kon (ik was er van overtuigd dat ik dit niet had)! Ik heb niets laten horenIk schijn ook meerdere e-mails te hebben gehad die heb ik nooit ontvangen!!!
Vandaag contact gehad met het bedrijf en werd heel onvriendelijk te woord gestaan mevrouw verweet mij een boel dingen en was heel kattig! Ik moet maar gewoon betalen!!! Dat word er zegt ik ben het hier niet mee eens!!
Gewenste oplossing
Iniedergeval een excuus van het bedrijf en her vernietigen van de factuurBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.