Klacht Crowncard: Misleid

Klachtnummer
# 192141
Gebruiker
Smartie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben telefonisch benaderd en heb verder geen bevestiging gekregen van een abbonement o.i.d. Ik kreeg vandaag een mail met een aanmaning dat ik €99,- moest betalen. Ik heb telefonisch contact met ze opgenomen en toen werd gezegd dat ik binnen 3 dagen €75,- moest overmaken naar ze, en als ik dat niet zou doen dat ze dan een incassobureau op me af zouden sturen. Ik heb het geld inmiddels overgemaakt maar dit voelt niet goed.

De oplossing

Ik wil van dit "contract" af en mijn geld terug ontvangen!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crowncard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Crowncard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen