Klacht Crowncard: misleiding en oplichting Crowncard

Klachtnummer
# 189324
Gebruiker
Delft
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij zijn gebeld door Crowncard. Opzegging mocht binnen 14 dagen. Zij hebben echter nooit een mail of brief gestuurd om op te kunnen zeggen. Dit doen zij bewust.
De rekening sturen zij echter wel naar het emailadres. Ook de betalingsherinnering is zeer agressief. Ik heb mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld.

De oplossing

Geen contract en creditnota

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crowncard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Crowncard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen