Klacht Crowncard: Misleiding

Klachtnummer
# 182516
Gebruiker
Sweet57
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Werd benaderd voor een Crown Card en heb toegestemd on info naar mijn mailbox te laten sturen waarna ik het zou bekijken. Echter, er werd een opname van het gesprek gemaakt waarin mijn gegevens werden opgenomen. Tijdens dit gesprek heb ik aangegeven nog NIET op de deal in te gaan, maar wordt nu geconfronteerd met een nota van € 99, refererende naar dit gesprek. Ook zou ik een digitale code krijgen om de kaart online te activeren, mocht ik geen interesse hebben kon ik die binnen 14 dagen annuleren. Echter, die code heb ik nooit ontvangen. Dus kon ik me ook niet afmelden.

De oplossing

Crown Card probeert op een agressieve manier mensen hun Card op te dringen en beroept zich op een wazige opname van een telefoongesprek. Ik wens niet op deze deal in te gaan en verwacht van hen dat ze alles annuleren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crowncard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties