Klacht Crowncard: Onder valse informatie gebonden aan een betaling van € 99,00,

Klachtnummer
# 193652
Gebruiker
Jan Anne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik werd op een avond gebeld door CrownCard met een prachtig verhaal, ze vroegen mij of ze mij informatie mochten toesturen. Ik vroeg nog of ik dan nergens aan vast zat en dat bevestigden zij. Toen ze naar mijn gegevens vroegen was er voor leer doeleinden dat het gesprek opgenomen zou worden. Daarin geef ik antwoorden en ik ben er gewoon ingestonken. Nu heb ik mijn laatste aanmaning gekregen in een agressieve toon. Maar ik weiger te betalen, hoe kan ik hier van afkomen?

De oplossing

Ik ga niet betalen maar hoe kom ik van hun af. Hun manier van communiceren wordt op dit moment agressiever.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crowncard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Crowncard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen