Klacht Crowncard: oneerlijkheid

Klachtnummer
# 182297
Gebruiker
?
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo, ik ben begin augustus op mijn werk gebeld door een vrouw van crowncard.
Ze vertelde mij dat ze een mooie aanbieding had en de eerste 14 dagen gratis waren en als je verder niks wilde, ze er mee stopten.
Ik zei tegen haar dat ik geen tijd had en aan het werk was, maar ze bleef aandringen.
Ik zei, oke doe maar. Maar heb er nooit wat mee gedaan .
Tot ik vandaag een mail kreeg en dat ik 99 euro moest overmaken. I
Ik zei dat ik niet betaalde [ telefonisch.] ik zei ik heb er geen gebruik van gemaakt en in de toekomst ook niet, ze zeiden ik had een mail gehad, maar volgens mij nooit gehad.
Dit heb ik van andere mensen ook gelezen, dat het daar net zo gaat/ging.
Ook is mijn achternaam niet goed gespeld, dus gaat het niet om mij.
Ik heb alleen maar klachten gelezen over dat bedrijf.
Ook de bedenktijd van 14 dagen is niet normaal zegt visacard, die ik heb gesproken.
Dat is meestal een maand.
Dit ruikt allemaal naar oplichting

Alvast bedankt voor de moeite,




De oplossing

annulering

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crowncard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties