Klacht Crowncard: Overeenkomst CrownCard opzeggen/ontbinden?

Klachtnummer
# 189692
Gebruiker
lina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte,

CrownCard heet mij benaderd en na 14 dagen moest ik 99 euro betalen. Vanwege mijn gezondheidsklachten was ik niet instaat om op tijd te reageren. Natuurlijk ook geen gebruik gemaakt van de kortingen die e aanbieden. Maar moet wel 99 euro betalen!!

Bandopname is er meegestuurd, maar om van hen af te zijn, antwoordde ik de vragen met ja, ja, ja...

Iemand een tip?

De oplossing

Deze zogenaamde overkomst te beëindigen en a te zien van de vordering .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crowncard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Crowncard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen