Klacht Crowncard: Stilzwijgend van kosteloos uitproberen, naar factuur van betaald lidmaatschap

Klachtnummer
# 182294
Gebruiker
Jorgeschuit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

'S avonds 4 augustus per telefoon een aanbod gekregen om de CrownCard zonder kosten uit te proberen. Vandaag 23 augustus een factuur van 99 euro voor betaald lidmaatschap. Direct contact opgenomen dat ik niet geïnterreseerd ben. Direct een email terug dat de er 14 dagen verlopen zijn en ik moet betalen.

Heb geen gebruik gemaakt van de dienst, en ben ik ook niet van plan. Schandalige poging geld te verdienen door gebrekkige informatie en kleine lettertjes. Geen enkel contact geweest dat het overgaat naar een betaald lidmaatschap en of dit inderdaad (nog) wenselijk is.

De oplossing

Geen lidmaatschap en geen factuur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crowncard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties