Klacht Crowne Plaza: Absurde prijs voor derde week parkeren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 132356
Gebruiker
gembok
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na meerdere jaren een hotelovernachting icm drie weken parkeren te hebben geregeld waarbij de derde week zonder problemen kosteloos was werden we dit jaar ineens geconfronteerd met een overnachtingsprijs van € 154 voor 1 nacht inclusief 2 weken parkeren en moesten we € 196 voor de derde week bijbetalen. Een wanverhouding qua prijsstelling. Alhoewel wij het bewijs bij ons hadden dat er in het verleden nooit de derde week was berekend viel er niet over te praten. Wij konden geen kant meer op want we moesten de andere dag vliegen.
Ik heb coulance gevraagd en hoop dat ze tot inkeer komen anders zijn ze een klant kwijt.

De oplossing

Coulance, een prijs voor de derde week naar verhouding van de boeking

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Crowne Plaza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    gembok
    Datum
    Ze hebben gereageerd dat ze een uniform beleid hebben en niks aan de absurde derde weekprijs willen doen
  2. Auteur
    gembok
    Datum
    Ze hebben gereageerd dat ze een uniform beleid hebben en niks aan de absurde derde weekprijs willen doen
  3. Auteur
    gembok
    Datum
    Het management heeft geen klantgevoel, alhoewel het een goed hotel is is door deze rigide opstelling het voor ons niet vanzelfsprekend meer dat we er weer boeken. Hotels in de omgeving pak je kansen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gembok
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry