Klacht Crowne Plaza: Absurde prijs voor derde week parkeren

gembok

Na meerdere jaren een hotelovernachting icm drie weken parkeren te hebben geregeld waarbij de derde week zonder problemen kosteloos was werden we dit jaar ineens geconfronteerd met een overnachtingsprijs van € 154 voor 1 nacht inclusief 2 weken parkeren en moesten we € 196 voor de derde week bijbetalen. Een wanverhouding qua prijsstelling. Alhoewel wij het bewijs bij ons hadden dat er in het verleden nooit de derde week was berekend viel er niet over te praten. Wij konden geen kant meer op want we moesten de andere dag vliegen.
Ik heb coulance gevraagd en hoop dat ze tot inkeer komen anders zijn ze een klant kwijt.

Coulance, een prijs voor de derde week naar verhouding van de boeking

Wij vinden dat Crowne Plaza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

gembok
    Ze hebben gereageerd dat ze een uniform beleid hebben en niks aan de absurde derde weekprijs willen doen
    gembok
    Het management heeft geen klantgevoel, alhoewel het een goed hotel is is door deze rigide opstelling het voor ons niet vanzelfsprekend meer dat we er weer boeken. Hotels in de omgeving pak je kansen.