Klacht Cruijff classics: klacht over cruijff schoenen

Klachtnummer
# 10633
Gebruiker
Leon Hurkmans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb 2 weken geleden cruijff schoenen gekocht op vakantie in spanje. Bij thuiskomst waren ze aan de zijkant al los en ik had ze maar 2 x gedragen. Kosten €130,00. Heb vervolgens thuis op internet het mailadres opgezocht en een bericht geschreven. Dit kreeg ik retour.

Beste Heer Hurkmans,

Dank voor uw reactie. Vervelend om te horen dat u een vervelende ervaring heeft met dit artikel.
Helaas kunnen wij als Cruyff Classics shop geen oplossing voor u bieden, aangezien u deze niet bij ons heeft aangeschaft.
Alleen de winkel waar deze gekocht zijn kan een passende oplossing aan u bieden, helaas is dit in uw situatie begrijpelijk erg lastig.

Vertrouwend erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Kind regards,

Customer Service
Cruyff Classics Webshop

Ik heb ze in een originele winkel gekocht en het verbaast mij dat ze geen fatsoenlijke oplossing hebben. Ze hebben meerdere winkels in Nederland en zelfs 'n website om te bestellen en te retouren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cruijff classics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cruijff classics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen