Klacht Cruise Travel: Boordkrediet maand na reis nog steeds niet uitgekeerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 343564
Gebruiker
Nawab
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In de zomer al gereserveerd voor cruise in Azië met de Holland America Lijn, de Westerdam. Beloofd was een boordkrediet van 50 $. Inmiddels is de reis een maand achter de rug en is het boordkrediet nog steeds niet uitgekeerd.

De oplossing

Ik wil het beloofde boordkrediet op mijn rekening gecrediteerd hebben. Cruis Travel en HAL schuiven elkaar de zwarte piet toe, maar de reservering en betaling is via Cruise Travel gedaan. Zij zijn verantwoordelijk voor nakomen aangegane verplichting.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cruise Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Nawab
    Datum
    Geen reactie van Cruisetravel. Wanneer reageren zij?
  2. Auteur
    Nawab
    Datum
    Het wordt zo langzamerhand tijd om aan Stekeligheden in de Consumentengids te denken. Nog steeds geen reactie van Cruise Travel..
  3. Auteur
    Nawab
    Datum
    Cruise Travel reageert nergens op. Wat een bedriegers!
  4. Auteur
    Nawab
    Datum
    Geen reactie. Mensen, ga niet in zee met deze onbetrouwbare club! U wordt opgelicht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nawab
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Je hoort niets van die lui. Ga andere maatregelen nemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Cruise Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen