Klacht Cruiswinkel.nl: Geen meerdere keuzes in balkonhutten aangeboden.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 294607
Gebruiker
tulipano
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Cruisewinkel.nl geeft geen antwoord op mijn vraag waarom ik maar een (1) balkoncategorie kreeg aangeboden, terwijl er meerdere balkoncategorieën, ook voordeliger, beschikbaar waren. Hier kwam ik na mijn reeds gemaakte boeking achter en heb daardoor een hut met een beduidend groter balkon en een voordeliger prijs misgelopen.

Binnen een week na boeking waren bovendien de reissommen behoorlijk in prijs verlaagd. Ik weet: eenmaal geboekt is niets meer te wijzigen, maar dit kost mij wel 626 euro meer dan nodig.
De touroperators en rederijen werken met "dagprijzen" maar dan is het wel vreemd dat op de website van de rederij zelf (Royal Caribbean) de reissommen niet zijn gewijzigd.
Enige coulance had ik dan ook wel van Cruisewinkel.nl verwacht aannemende dat zij zeker iets in te brengen hebben bij de rederijen, als zijnde een belangrijke "speler".

Gewenste oplossing

Een duidelijk antwoord op mijn vraag.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Cruiswinkel.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    tulipano
    Datum
  2. Auteur
    tulipano
    Datum
    Inmiddels 2 reacties van Cruisewinkel gekregen:
    Een via de "onafhankelijke" reviewsite Opiness:

    05 March 2018
    Geachte Anna, wij vinden het spijtig te vernemen dat onze communicatie tot op heden niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. U geeft aan dat u slechts één categorie balkonhut aangeboden heeft gekregen, terwijl er meerdere categorieën beschikbaar waren. Helaas is dit niet helemaal juist. Op het moment van offreren was enkel de categorie balkonhut beschikbaar die wij u hebben toegezonden. U heeft deze offerte 12 minuten na ontvangst bevestigd. Vervolgens heeft de rederij in kwestie later op de dag meerdere hutten beschikbaar gesteld, tegen een lagere prijs (zonder inbegrip van een drankenpakket). Wij hebben vervolgens getracht om u een goedkopere balkonhut toe te laten wijzen, maar helaas zonder positief resultaat. Wij begrijpen dat dit een teleurstellende mededeling is. Wij hebben opnieuw contact opgenomen met de rederij om uw klacht nogmaals te bespreken. Dit biedt echter geen garantie dat bovenstaande antwoord zal wijzigen. Met vriendelijke groet, team cruisewinkel.
    PS: "onafhankelijke" omdat al mijn reacties daar zijn verwijderd, dus helemaal niet zo onafhankelijk ..............

    En een email aan mijn mailadres:
    Hartelijk dank voor uw reactie op Opiness. Wij hebben uw boeking nogmaals aangekaart bij Royal Caribbean, met de vraag of zij iets kunnen betekenen in het wijzigen van uw hutcategorie. Zoals aangegeven op Opiness biedt dit geen garanties. Zodra wij meer informatie hebben zullen wij dit zo spoedig mogelijk met u delen.
    Met vriendelijke groet,
    op 7 maart gestuurd en daarna geen enkele informatie meer .....

    Wil een bewijs dat Cruisewinkel hierover echt contact met de rederij heeft gehad.
  3. Auteur
    tulipano
    Datum

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Cruiswinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen