Klacht Crumpler.eu: Voering tas kapot, geen reactie op mails en brieven

Ans

Op 12 mei 2014 heb ik op advies van de Consumentenbond een brief gestuurd waar tot nu toe niet op is gereageerd:

Op 3 april 2011 kocht ik bij uw vestiging aan de Oudegracht 210 te Utrecht een tas ter waarde van 59 euro. De tas werd verkocht met als toevoeging: Merry your Bag: levenslange garantie.

De tas mist de eigenschappen die ik ervan mag verwachten op grond van de gehanteerde slogan en vertoont de volgende tekortkomingen: de voering aan de binnenzijde van de draagband is los en gerafeld.

Op 18 februari 2014 heb ik een e-mail verzonden met het verzoek dit probleem op te lossen. De email is terecht gekomen bij Crumpler Berlijn. Op verzoek van Crumpler Berlijn heb ik op 21 februari een kopie van het aankoopbewijs en afbeeldingen van de schade verstuurd. Daarna volgde het verzoek om alles schriftelijk in te dienen bij Crumpler in Keulen. Dit is op 24 februari gebeurd. Daarna heb ik niets meer vernomen.

Volgens het Nederlands Burgerlijk Wetboek moet een product alle eigenschappen bezitten die voor normaal gebruik nodig zijn. Daarvan is in dit geval geen sprake. Ik hoefde er, gezien de prijs, de ouderdom en uw slogan, niet van uit te gaan dat dit probleem zou ontstaan. Nu dit toch het geval is, verzoek ik u tot reparatie of vervanging van de tas over te gaan. Mocht dit onmogelijk zijn, dan verzoek ik u de verkoopovereenkomst te ontbinden en mij het aankoopbedrag te retourneren.

Wij vinden dat Crumpler.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?