Klacht Cryptomaan: Geen oplossing, geen garantie
Details
Klacht
Wij hadden een keepkey gekocht bij het bedrijf cryptomaan.Helaas heeft de keepkey vanaf het begin al niet goed gewerkt.
Na laten kijken, geen oorzaak kunnen vinden.
Nog eens na laten kijken, kabel vervangen.
Enz enz
Nu opnieuw klacht ingediend volgens zegt het bedrijf dood leuk dat we hem nog eens 3x te reparatie aan het dienen af te geven of op te sturen.
Ik heb gevraagd om een nieuwe.
Dit weigerde ze te doen omdat zij eerst de oude willen.
Echter ben ik op mijn beurt erg bang dat ze me gewoon weer de oude terug geven.
Het vertrouwen is verloren.
Daarna las ik dat ook nog eens de keepkey kwa veiligheid niet in orde is en uit de handel gehaald dient te worden. Zij bieden hem onveilig nog steeds te koop aan.
Gewenste oplossing
Onze klacht is bij hen bekend.Ook aankoop bewijs enkele keren getoond enz enz.
Wij willen of ons geld gewoon terug of de huidige verkoop waarde van €50 vonden we ook al prima of gewoon een nieuwe zonder de oude terug te sturen.
We hopen nog op een goede oplossing, echter hebben wij er helaas weinig tot geen vertrouwen meer in.
Ps slechte reviews worden door heb gewist.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.