Klacht Cubecooler : Slechte service en contact

# 319538
E. Loeffen

Na ontvangst bleek product kapot in de doos te zitten.
Het kwam overigens uit China. Slechte kwaliteit poppenspul en dat voor € 89,-
Nummer klantenservice niet in gebruik. Meerdere mails gestuurd waarop je pas na dagen antwoord krijgt.
Na veel gemail adres gekregen waar ik product naar kan retourneren, Curacao ??? Ja en de verzendkosten moet je zelf betalen € 24,- . Het lijkt echt nergens op wat een slechte service en ontmoedigingsbeleid.

Gratis retour of in ieder geval de kosten voor verzending binnen Nederland

Cubecooler
    Geachte heer/mevrouw Breukelaar,

Wij hebben helaas geen email van u mogen ontvangen, zoals op onze website staat vermeld zit er geen stroomstekker bij wel een usb kabel. Indien het product defect is aangekomen, kunt u gratis een nieuwe aanvragen. Stuur aub een e-mail naar: support@cubecooler.nl om het verder af te handelen.

E. Loeffen
bedrijf vergoed geen verzendkosten. Je moet ook nog een heel formulier invullen en de stukken van verzending ook versturen en dan staat er nog in de voorwaarden als het artikel heel en in de originele verpakking teruggestuurd dient te worden. Nou ja het begon allemaal met het feit dat ik het artikel kapot in een gehavende verpakking heb ontvangen.

Ook een klacht indienen over Cubecooler ?