Klacht Cum Laude: Ik heb last van het continue bellen en smsen van mij rijinstructeur

Bernierjonker

Toen ik net begon te lessen had ik al aangegeven dat ik ADD (Attention Deficit Disorder) heb.
Mijn rijinstructeur blijft maar bellen en smsen tijdens het lesgeven aan mij, ondanks herhaaldelijk aangeven dat het storend is in het bijzonder voor mij. ( het gaat zonder overdrijven om 10 a 12 % van de totale lestijd)

Na een half jaar lessen hoorde ik van iemand dat het niet normaal is dat je instructeur dat doet. Ik heb inmiddels 4 keer gezakt voor mijn praktijkexamen en heb het gevoel dat mij op verschillende belangrijke punten tekort is gedaan, omdat hij met zijn aandacht niet bij mij is.
Het vasthouden van een telefoon door de rijinstructeur is misschien niet bij wet verboden maar landelijk verkeersofficier Koos Spee zegt op de website van verkeerspro dat het zeer onverstandig is te bellen tijdens het geven van rijles.
Ik vind t zelf ook onbechoft.

Ondanks dat ik inmiddels goed kan rijden, zou ik graag zien dat ik 1 keer extra examen mag doen, mocht ik de 5e keer niet slagen.

Wij vinden dat Cum Laude hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!