Opgelost door Cupid Media: Na betaling geen resultaat

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 415613
Gebruiker
Oldsailor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemorgen, gisteren, 9 Jan. '20 heb ik €. 30,98 via iDEAL overgemaakt naar Cupid Media via GlobalCollect, het bedrag is dus afgeschreven van mijn rekening en voorheen kon ik altijd na betaling de site altijd meteen openen, ik heb al een paar emails gestuurd, maar nog geen antwoord.

De tegenrekening is: [verwijderd door moderator],
Transactiereferentie: 09-01-2020 11:57 0020002857653241
Ik hoop dat u iets voor mij kunt betekenen,
Met vriendelijke groet,
Hendrik.

De oplossing

Wellicht kunt u informeren bij de desbetreffende instantie(s) hoe of wat er aan de hand is.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oldsailor
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na betaling kon ik de site van Cupid Media niet openen, kort daarna heb ik hen een e-mail gestuurd en daar hebben zij gehoor aan gegeven, dus het is opgelost!!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Cupid Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen