Klacht Cura Cosmetics: Deur is altijd gesloten

Paulina

Asil laat je altijd voor een dichte deur staan op de afgesproken tijden, ook een afspraak maken is zo goed als onmogelijk. Telefoon wordt niet beantwoordt. Ze behandelt je respectloos en als het haar uitkomt verstaat ze geen Nederlands. Als je dan wel onder behandeling bent dan behandelt ze je nog immer respectloos door niet met de klant bezig te zijn maar constant met haar telefoon bezig is. Dit zijn geen klanten maar privé gesprekken. Voor iets wat 9 weken zou moeten duren ben ik al ruim 4 maanden onderweg en nog steeds ben ik maar op de helft van de behandelde weken. Waardoor de behandeling zelf niet effectief is door de lange wachttijden daartussen. Weggegooid geld dus. De bedoeling was voor ontspanning heen te gaan maar tot dusver heb ik alleen maar stress. Het heeft me ook een hoop geld gekost voor de tijden die ik moest vrijnemen.

Ik zou graag compensatie krijgen voor de behandeling,

Wij vinden dat Cura Cosmetics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cura Cosmetics?