Klacht Curatoren DSB: ABS formulier belastingdienst wordt alleen gebruikt als bewijs ten gunsten vd DSB

Benadeelde

De curatoren wilde nog ABS formulieren van de belastingdienst. Nu halen ze wel de bijtelling van de auto en inkomen uit deze papieren, maar bijzondere uitgave zoals ziekte kosten die hierop ook vermeldt staan is niet voldoende bewijs. Hoe is het mogelijk dat één en het zelfde ABS formulier wel als bewijs wordt gebruikt in het voordeel van de DSB, maar vervolgens weer geen bewijs is voor gedupeerde. Dan meet je toch met twee maten. En maak je je als curator toch schuldig aan discriminatie. Wie kan mij vertellen of dit wettelijk is toe gestaan. Naar mij idee als je stukken als bewijs gebruikt dan voor alles.
Ook heb ik eerder twee brieven ontvangen van de curator die achteraf niet verzonden hadden mogen worden. Ik zet dus grote vraagtekens bij de nauwkeurigheid van werken c.q. afhandeling van de compensatie regeling

Dat de ABS formulieren van de belastingdienst ook voor mij als bewijs gebruikt worden en niet alleen voor de DSB. Gaat om het inkomen buiten gewone kosten en ziekte kosten. Deze dienen meegenomen worden in bijzondere kosten. Graag tel. contact met een curator omdat er twee verschillende bedragen genoemd staat bij aflossing. Volgens mij ben ik in het bezit van brief nummer 3 die niet verzonden had mogen worden ivm tegenstrijdigheden genoemde bedragen

Wij vinden dat Curatoren DSB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!