Klacht Curatoren DSB: Betalingsverwerking Inquas vs DSB

eb

De aanleiding van mijn klacht is BKR A codering die ten onrechte is geplaatst. Inquas zou mij hiervan op de hoogte hebben gesteld wat echter niet het geval is. Los daarvan sturen zij mij mailtjes met wat er zou openstaan. Die maak ik keurig over. Blijkt later dat dit niet het juiste bedrag is maar nog een termijn zou open staan. Hierdoor is de codering ontstaan zonder mijn weten. Ik ben goeder getrouw wat er in de mail staat en maak dit vervolgens over. De achterstand heeft misschien 1 of 2 dagen gestaan. Ik was in de veronderstelling dat ik hierdoor geen achterstand meer zou hebben. Blijkt dus niet het geval te zijn. Na diverse keren ook telefonisch en mail contact te hebben gehad zou je verwachten dat er duidelijkheid is gekomen. Helaas zonder resultaat en wordt de ten onrechte geplaatste codering niet hersteld door geen codering meer. Maar blijf ik nu te boek staan als wanbetaler. .

Gewenste oplossing is codering helemaal verwijderen. Ook geen H codering zodat ik deze te dure lening met hoge rente waar ik nog 8 jaar aan vastzit, kan omzetten naar een andere aanbieder en duidelijkheid over mijn betalingen die verricht zijn.

Wij vinden dat Curatoren DSB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Curatoren DSB?