Klacht Curatoren DSB: DSB weigert hoofdelijk ontslag

Ertje

Sinds 2013 van partner gescheiden, nu is er een restschuld van het oude huis, dit is netjes verdeeld, zegge 18.000 de man. Nu wil ik hoofdelijk ontslag aanvragen via DSB, dit was geen probleem. Ondertussen naar een nieuwe woning gezocht, offerte geen probleem gezien de restschuld verdeeld was en het er op LEEK dat DSB ging meewerken aan hoofdelijk ontslag. Nu, met de voorlopige koopfase afgerond van mijn nieuwe woning weigert DSB in alle toonaarden mee te werken. Ik vind het raar dat DSB niet eens 5500,- wil financieren voor mijn ex en DSB zegt dat ik dan alles maar alleen moet betalen omdat ex partner geen draagkracht heeft? En ze krijgt van de Rabo zo 18.000 euro gefinancierd? Vervolgens schrijft DSB in een brief gericht aan mij dat mijn partner loonbeslag heeft of heeft gehad, wat de bankierseed met voeten treed (delen vertrouwelijke informatie mag niet)

Hoofdelijk ontslag, de schuld verdelen zoals afgesproken in het scheiding convenant

Wij vinden dat Curatoren DSB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?