Klacht Curatoren DSB: geen gehoor bij de DSB Bank

gertjan van Willegen

Ik ben nu bezig om geld ingelost te krijgen uit onvrede over de gang van zaken bij de DSB Bank in Fallisement, er gaat heel erg veel verkeerd, de bank belt mij elke 2 dagen om mij er aan te herinneren dat ik een bedrag open heb staan terwijl ik probeer lastenverlichting en een overzicht te krijgen waardoor ik aan de slag kan om dit ingelost te krijgen.
Inmiddels 12 telefoongesprekken later is er bij de DSB nog steeds geen reactie, betalen en geen lastenverlaging, er is wel een lichtpuntje, een oplettende medewerkster wees mij er afgelopen week op ( na 1,5 maand bellen) dat lastenverlaging zeker wel mogelijk was.
Inmiddels dreigbrieven liggen, verzoeken tot contact ( 3 maal per week word ik gebeld door de DSB, ik ken inmiddels alle medewerkers van de DSB).
Ik betaal de rekening maar terwijl ik het geld niet heb, ik kom doordat de DSB niet luistert verder in de financiële problemen, geen gehoor....

Gewoon gehoord worden en dingen oplossen, mijn vraag is en blijft lastenverlaging, de hoop dat het kwartje valt en dit opgelost kan worden

Wij vinden dat Curatoren DSB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Curatoren DSB?