Klacht Curatoren DSB: Ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid

Anstegeman

Sinds januari al bezig om te worden ontslagen uit de hoofdelijke aansprakelijkheid. Een maand geleden is de aanvraag op financieel inkomen van de ex-partner al geacoordeerd (telefonisch) echter waren er nog wat aanvullende gegevens nodig. Ondertussen een voorlopig koopcontract getekend voor mijn droomwoning met als ontbindende voorwaarde dat hoofdelijk ontslag van toepassing zou is. We zijn nu een dikke maand verder en nog steeds is er geen utisluitsel!!!! Jij krijgt niemand te spreken die verantwoordelijk is, de informatie die is ontvangen is achterhaald en ondanks vler verzoeken om de deadline aan te houden is het antwoord: "daar trekken we ons niets van aan". Schandalig!!!!!!! Ondertussen wordt ik geconfronteerd met kosten die zijn gemaakt voor het aanvragen van een hypotheek, voor een huis die door de laksheid van de DSB bank aan mijn neus voorbij gaat. BEDANKT DSB. Eerst de boel oplichten met allerlei malafide constructies en vervolgens nog een keer het schip in wegens laks

Met spoed behandelen van de aanvraag hoofdelijk ontslag@!!!!!!!!!!!!!! voor 8/7/2015

Wij vinden dat Curatoren DSB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!