Klacht curojustitia.nl: Geen geld ontvangen van (overleden) incassobureau directeur Dhr. R. Wittering van curoju Groningen.

Theo45

Zie ook geen geld van curojustitia.
Heb er rond de 3500 euro op de rekening staan op een vordering van 4666 euro.
Meneer R.Wittering zou zijn overleden.
Familie heeft niets geregeld.. dat zou gemeente Groningen hebben gedaan... maar hoe ik ook bel en vraag... overal geen antwoord..
Al gebeld tot aan Den Haag!!!
Ook hier geen og geen duidelijke antwoorden.
Raar is wel dat:
R.Wittering (eigenaar) curojustitia het bedrijf eerst op het een adres had...later bij zijn neef op het zakelijke adres ingeschreven stond (neef doet scguldhulpverlening etc MAAR OOK INCASSO!
Krijg nergens een vinger achter.. maar.bij de bank bestaat de rekening van curojustitia nog wel! Geen bijzonderheden en een lieve mevrouw kon mij ook vertellen dat het bedrag dat ik nog hebben moest (er van mij moest staan op die rekening) er.zat van betaald kon.worden!!
Mocht ze eigenlijk niet zeggen, maar begreep mijn wanhoop na al.dat gebel en van kastje naar de muur gestuurd worden.
Ik heb mails gekregen uit beide adressen!
En die neef heeft er zeker iets mee te maken!
Maar.loop overal met de kop voor de muur aan.
WAT KAN IK DOEN?!
WIE.KAN EN WIL ME HELPEN??!!
WIE IS NOG MEER BENADEELD TOT DUSVER DOOR DIT BEDRIJF???!!!
U MAG MIJ MAILEN OF APP STUREN.
theovandeworp30@msn.com
Telnr voor.app:
0634501520

Mijn geld wat dit bedrijf geïnt heeft en op de rekening heeft staan OVERMAKEN OP MIJN EIGEN BANKREKENING!
En opheldering waarom niemand mij kan vertellen of deze meneer wel overleden is.
Gemeente Groningen zal.toch iemand aan moeten stellen in het regelen van de zaken van meneer R.Wittering?
Of wil gemeente Groningen alles graag zelf houden???!!!!!!
Groet : theo van de worp.

Wij vinden dat curojustitia.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over curojustitia.nl?